مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-21اقتصادي

123 پروژه عمرانی در دامغان افتتاح می شود 


فرماندار دامغان با بیان اینکه 123 پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: برای این طرح ها 367 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندرآبادی شامگاه دوشنبه در نشست خبری به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن تشریح پروژه های هفته دولت شهرستان دامغان بیان کرد: در این ایام 123 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 367 میلیارد تومان در قالب 17 دستگاه اجرایی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سه طرح اقتصادی و سرمایه گذاری نیز طی ایام هفته دولت در شهرستان دامغان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، افزود: 16 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات برای این طرح ها هزینه شده است.

فرماندار دامغان با بیان اینکه مجموعاً 126 پروژه با اعتبار 383 میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: راه سازی، آبرسانی، دهیاری ها، برق رسانی، جهاد کشاورزی و … در زمره مهمترین طرح های قابل افتتاح طی هفته دولت در شهرستان دامغان هستند.

بندرآبادی با بیان اینکه 16 پروژه نیز در شهرستان دامغان طی هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد، بیان کرد: این طرح ها توسط پنج دستگاه اجرایی در حوزه های راهداری، برق رسانی، آب و فاضلاب و … اجرایی خواهد شد و برای آنها مجموعاً 20 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

123 پروژه عمرانی در دامغان افتتاح می شود 

123 پروژه عمرانی در دامغان افتتاح می شود